Swoją edukację zdobywał na Uniwersytecie Warszawskim kierunek Socjologia oraz na University of London na kierunku Polityka i Ekonomia Krajów Europy Środkowo- wschodniej. Z marketingiem i reklamą związany od roku 1994. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Publicis, BBDO Worldwide, oraz wydawnictwie Edipresse. Odpowiadał za współtworzenie strategii medialnych, reklamowych i marketingowych m.in. dla takich marek jak Renault, British Airways, Red Bull. Od 2007 roku był związany z firmą METRO properties Sp. z o.o., a następnie z firmą Balmain. Aktualnie obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu & PR w firmie NEPI Rockcastle Poland, gdzie odpowiedzialny jest za zarządzanie działem marketingu oraz za tworzenie i realizację strategii komunikacji reklamowo marketingowej i PR, dla portfolio centrów handlowych zlokalizowanych w Polsce, Węgrzech, Litwie, Czechach i Słowacji.
Educated at the University of Warsaw in the field of Sociology and at the University of London in the field of Politics and Economics of the East European Countries, Dominik Piwek has been involved in marketing and advertising since 1994. He has gained professional experience working for international advertising agencies such as Publicis, BBDO Worldwide and Edipresse publishing house. Being responsible for media, advertising and marketing strategies, Mr Piwek worked for brands such as Renault, British Airways, Red Bull and others. Since 2007 he was associated with the METRO Properties company (M1 shopping centres), to later begin his cooperation with the Balmain. Currently holding the position of Marketing & PR Director at NEPI Rockcastle Poland, Dominik Piwek’s responsibilities include management of the marketing department as well as development and implementation of advertising and marketing communication strategies for NEPI Rockcastle’s shopping centres portfolio in Poland, the Czech Republic, Hungary, Lathuania and Slovakia.