fbpx

Eksperci

Rozwój Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji NextGenLab wspierają eksperci związani z branżą retail od kilkunastu lat. Uczestnicy programu Challenger poznają ich podczas konferencji inauguracyjnej oraz warsztatów, w trakcie których będą pełnić rolę mentorów dla poszczególnych grup roboczych. Ich wiedza, doświadczenie, znajomość branży retail, ale również życzliwość, otwartość i umocowanie w reprezentowanych firmach, będą nieocenionym wsparciem dla spółek technologicznych i start-upów oraz studentów, pracowników naukowych, którzy podejmą wyzwanie programu Challenger.

Anna Szmeja

CEO
Retail Institute

Absolwentka Politechniki Gdańskiej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, stypendystka na wydziale Handlu i Stosunków Międzynarodowych Universite de Rennes 1 we Francji, jest związana z branżą centrów i sieci handlowych od 2000 roku. Karierę rozpoczynała m.in. w firmach: Decathlon Francja, Apsys Polska i Caelum Development na stanowiskach dyrektora operacyjnego i marketingu. Znana szeroko w branży retail jako założyciel i wieloletni dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych, PRCH. Po 14 latach pracy w PRCH, Anna wraz z grupą ekspertów stworzyła Retail Institute - ośrodek dialogu, badań i analiz dla branży retail. Prywatnie szczęśliwa mama, miłośniczka górskich wędrówek, dobrej literatury i czerwonego wina.

Agnieszka Tomczak-Tuzińska

Dyrektor ds. Marketingu
APSYS

Dyrektora marketingu w Apsys Polska, absolwentka Politechniki Gdańskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji strategii marketingowych w branży retail. Pracowała między innymi dla Atrium, Caleum Development, CREAM. Obecnie pełni funkcję dyrektora marketingu w Apsys Polska. Ukończyła wydział Zarządzania i Marketingu na Politechnice Gdańskiej, oraz specjalizację finansową w wiodącej wyższej szkole biznesu we Francji: École Supériere de Commerce de Rouen.

Anna Paziewska

Dyrektor Centrum Janki
APSYS

Absolwentka Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości. W Apsys pracuje od 2001 roku. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi, zdobyte podczas pracy w kilku centrach handlowych w Polsce. Ostatnie lata drogi zawodowej to praca na stanowisku Dyrektora Centrum Janki. Jest również ekspertem Apsys Lab, pomysłodawcą i liderem programu “At Your Service”, który odpowiada za ciągłe podnoszenie jakości usług w centrach zarządzanych przez Apsys.

Marek Ćwiek

Dyrektor Posnanii
APSYS

Wysokiej klasy specjalista w dziedzinie zarządzania obiektami komercyjnymi z rynkiem nieruchomości związany od ponad 18 lat. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Geografia Turyzmu i Hotelarstwa oraz Zarządzania Nieruchomościami. Początkowo zarządzał projektami hotelarskimi, a od ponad 11 lat związany z retailem i firmą Apsys. Od 2016 roku pełni funkcję Dyrektora Posnanii, najnowocześniejszego centrum lifestylowo – zakupowego w Polsce. Wcześniej zajmował stanowisko Dyrektora Operacyjnego łódzkiej Manufaktury.

Marcin Stokowiec

Dyrektor ds. Inwestycji
APSYS

Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Lądowej specjalność Konstrukcje Budowlane. Ukończył szereg szkoleń i kursów z dziedziny zarządzania procesami budowlanymi. Posiada licencje Pośrednika i Zarządcy Nieruchomości. Dyplom Ministra Skarbu Państwa potwierdził jego kompetencje w zakresie wiedzy i umiejętności niezbędnych do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Posiada Uprawnienia Budowlane konieczne do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.


Od początku swojej kariery zawodowej związany jest z rynkiem nieruchomości komercyjnych typu Centra Handlowo-Rozrywkowe. Pracował przy realizacji i zarządzaniu jednym z pierwszych nowoczesnych obiektów handlowych „Sadyba Best Mall” w Warszawie i przy wielu innych projektach grupy kapitałowej Plaza Centers w Polsce i Europie Środkowej.

Aktywnie uczestniczył przy realizacji Centrum Handlowo-Biurowego „Złote Tarasy” - jednego z najnowocześniejszych obiektów komercyjnych w Polsce.

Przeprowadził pierwszą w Polsce certyfikację budynków funkcjonujących w systemie „BREEAM in use”. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji oraz doświadczeniu w zakresie zarządzania obiektami komercyjnymi jest cenionym fachowcem, który co rzadko się zdarza, zna wszystkie aspekty związane z obszarem Centrów Handlowych.

Obecnie rozwija i prowadzi projekty deweloperskie firmy Apsys Polska S.A.

Magdalena Błądek

Dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami Biurowymi
APSYS

Magdalena Błądek dołączyła do zespołu Apsys Polska w lutym 2020r. i objęła stanowisko Dyrektora Działu Zarządzania Nieruchomościami Biurowymi. Magda jest odpowiedzialna za rozwijanie tej części działalności spółki, poprzez budowanie portfolio budynków biurowych oraz tworzenie dedykowanego zespołu.

Magda związana jest z rynkiem nieruchomości komercyjnych od 2006 roku. Przez ostatnie 10 lat rozwijała swoją karierę w dziale zarządzania firmy Colliers International REMS, gdzie ostatnio jako Associate Director prowadziła zespół 12 pracowników, stanowiących zespół zarządzający portfolio biurowym w Warszawie o powierzchni prawie 300.000 m2.

Przez ostatnie 4 lata była osobą odpowiedzialną za zespół zarządzający flagowym budynkiem biurowym w Warszawie- Warsaw Financial Center, gdzie uczestniczyła w procesie certyfikacji budynku certyfikatem LEED na poziomie Gold. Dzięki jej inicjatywie i współpracy z Fundacją Integracja budynek uzyskał także certyfikat „Obiekt Bez Barier”, jako potwierdzenie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.

W 2019 roku Magda uzyskała tytuł Certified Commercial Investment Member w Instytucie CCIM. Jest członkiem prestiżowego Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS). Posiada także tytuł LEED Green Associate.

Jej priorytetem jest budowanie trwałych relacji z klientami i najemcami, co zostało docenione w 2017 roku w konkursie Eurobuild Awards, w którym otrzymała tytuł Najlepszego Zarządcy Biurowego Roku.

Magda jest zapalonym sportowcem. W czasie wolnym bardzo lubi jazdę na rowerze i wycieczki górskie. Swoje wieloletnie doświadczenie sportowe przekłada z powodzeniem na życie biznesowe.

Aleksandra Lubelska

Marketing Manager
APSYS

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, z Apsys Polska związana od 2018 roku. Doświadczenie marketingowe zdobywała zarówno w agencjach 360 stopni jak i wyspecjalizowanych konceptach, skupionych na potrzebach klientów. Pasjonatka nowych technologii i niestandardowych rozwiązań

Leszek Sikora

Dyrektor
ECE

Leszek Sikora has been active in the Polish development market since 1999. He joined ECE Projektmanagement in 2005 as a development manager than from June 2011 till September 2013 he was head of development for Poland and proxy. Currently, Mr. Sikora is managing director and member of the board of ECE Projektmanagement Polska.

Monika Pyszkowska

Dyrektor Regionalny
ECE

Związana z firmą ECE od 18 lat. Po szkoleniu w Niemczech zarządzała wieloma centrami handlowymi, między innymi Potsdamer Platz Arkaden w Berlinie, Galerią Dominikańską we Wrocławiu. W 2006 roku otworzyła, a następnie zarządzała Galerią Krakowską. Natomiast od stycznia 2011 roku wróciła do rodzinnego Szczecina, aby przygotować do otwarcia kolejne centrum firmy ECE – Galerię Kaskada, w której pozostała w funkcji dyrektora centrum do grudnia 2015. W latach 01.01.2016 – 30.06.2017 zarządzała największym centrum handlowym, znajdującym się w portfolio firmy ECE Polska, a mianowicie Silesią City Center w Katowicach. Od 1go lipca 2017 objęła funkcję Dyrektora Działu Zarządzania Centrami Handlowymi w 3 krajach: Polsce, Czechach oraz na Słowacji.

Monika Pyszkowska has been working for ECE for 18 years. After training in Germany, she managed many shopping centres, including Potsdamer Platz Arkaden in Berlin, Galeria Dominikanska in Wrocław. In 2006 she opened and then managed Galeria Krakowska. In January 2011 she returned to her hometown of Szczecin to prepare for the opening of the next ECE shopping centre - Galeria Kaskada, where she remained as the centre's director until December 2015. In the years 01.01.2016 - 30.06.2017 she managed the largest shopping centre in ECE Polska's portfolio, namely the Silesia City Center in Katowice. On July 1, 2017 she took over the position of Director of the Centre Management Department of Shopping Centres in 3 countries: In Poland, the Czech Republic and Slovakia

Ewa Krassowska

Dyrektor Centrum Handlowego
ECE

W firmie ECE Projektmanagement jest od 2006 roku. Swoją karierę rozpoczęła w różnych lokalizacjach w Niemczech, w Polsce zarządzała Alfa Centrum w Gdańsku, od 2017 r. jest dyrektorem centrum handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy.

Od 14 lat w ECE jest odpowiedzialna m.in. za działalność operacyjną, funkcjonalną i marketingową centrum handlowego, ściśle współpracuje z najemcami, odpowiedzialna za tworzenie budżetu i kontrolę jego realizacji, specjalizuje się w przygotowywaniu strategii marketingowej centrum, reprezentuje firmę przed instytucjami państwowymi. Inicjuje i podejmuje decyzje zmierzające do maksymalizacji wyników centrum handlowego. Zarządza 18-sto osobowym zespołem pracowników, kreuje pozytywny wizerunek firmy. Posiada fachową wiedzę z zakresu zarządzania, posiada doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność delegowania zadań, asertywność, obowiązkowość, odporność na stres, skrupulatność i zdolności przywódcze.

Absolwentka Politechniki Gdańskiej na kierunku Zarządzanie Nieruchomościami i Politechniki Częstochowskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing, specjalizacja: zarządzanie zasobami ludzkimi.

Norbert Fijałkowski

Dyrektor Galerii Kaskada
ECE

W firmie ECE Projektmanagement od 1999 roku. W okresie tym jako dyrektor zarządzał centrami handlowymi w Niemczech i w Polsce Bahnhofs – Center Gelsenkirchen oraz Galerią Łódzką. Doskonaląc swoje doświadczenie zawodowe w latach 2004 – 2013 był odpowiedzialny za otwarcie i zarządzanie centrum Poznań Plaza w firmie Plaza Centers Management, odpowiadał za wynajem, wprowadzenie na rynek, otwarcie i zarządzanie poznańską Galerią Pestka w firmie Möbel Walther oraz był regionalnym dyrektorem centrów handlowych w firmie JLL, zarządzając portfelem nieruchomości firm Balmain i Elbfonds.

Od 2013 roku do dziś ponownie w ECE Projektmanagement zarządzając poznańską Avenidą i od 3 lat szczecińską Galerią Kaskada. W trakcie swojej kariery zawodowej jest odpowiedzialny m.in. za działalność operacyjną, funkcjonalną i marketingową centrum handlowego, ściśle współpracuje z najemcami, odpowiedzialny za tworzenie budżetu i kontrolę jego realizacji, specjalizuje się w przygotowywaniu strategii marketingowej centrum, reprezentuje obiekt na zewnątrz. Zarządza 19-sto osobowym zespołem pracowników.

Absolwent Europa Universität Viadrina Frankfurt (Oder) na kierunku Marketing i Zarządzanie.

Paula Pietrak

Center Manager Trainee
ECE

Przez ostatnie 10 lat zdobywała doświadczenie w obszarze marketingu, głównie w obszarze retail. Z branżą centrów handlowych związana od 2012 roku (King Cross Marcelin, Galeria Panorama). Obecnie Center Manager Trainee w ECE Projektmanagement Polska przygotowuje się do objęcia stanowiska Dyrektora Centrum Handlowego.

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Towaroznawstwo, specjalizacja: menedżer produktu oraz Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu na kierunku Zdrowie Publiczne. Doktor nauk społecznych w zakresie dyscypliny ekonomia i finanse.

Aleksandra Makowska

Assistant to Center Manager
ECE

Z branżą centrów handlowych związana od 2018 roku. Karierę rozpoczęła w Galerii Kaskada jako Assistant to Center Manager. Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego kierunku Finanse i Rachunkowość, a także studiów podyplomowych HR Manager Wyższej Szkoły Bankowej w Szczecinie.

Katarzyna Puszka-Walenciak

Marketing Manager
ECE

Z branżą centrów handlowych związana jest od 13 lat. Karierę zawodowa rozpoczęła jako Specjalista ds. marketingu i wynajmu w Focus Mall Bydgoszcz. Od 2011 roku zarządzała tym centrum. Do ECE dołączyła w roku 2015 obejmując stanowisko Center Managera. Od 2019 roku pełni funkcję Marketing Managera Zielonych Arkad. Jest absolwentką Wydziału Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz Studiów Menedżerskich w Szkole Głównej Handlowej.

Olgierd Witkowski

Market Research Manager
Mayland Real Estate

Ma ponad 25-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości w Polsce, w tym bogate doświadczenie w prowadzeniu badań. Swoją karierę rozpoczął od planowania sieci stacji paliw BP. Od 1999 związany z francuską grupą Casino – liderem francuskiego rynku detalicznego i czołowym globalnym operatorem spożywczym. Był odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci sklepów Leader Price, zarządzanie umowami najmu oraz analizę wyników operacyjnych sieci. W 2006 roku objął posadę Kierownika Projektów w Mayland Real Estate. Obecnie zajmuje się badaniami rynku nieruchomości, pełniąc funkcję Market Research Manager’a.

Agata Uszyńska

PR & Marketing Manager
Mayland Real Estates

Agata Uszyńska has over 10 years of experience in the marketing field, with a solid real estate background. She has been responsible for:
- creation, implementation and execution of marketing and communication strategies for Mayland asset portfolio (Serenada SC, Krokus S.C., Riviera SC), incl. defining and conducting promotional campaigns meeting the expectations of tenants and investors;
- developing marketing and communication strategies for new projects, incl. Serenada SC extension, mixed-used projects;
- providing consistent external communication policy of the company projects, in line with the business strategy;
- PR and CSR activities shaping the image of projects;
- corporate marketing according to the company's business strategy.

Norbert Cała

Konsultant
Mayland Real Estates

Norbert Cała to niezależny konsultant zajmujący się nowymi technologiami w obiektach użyteczności publicznej. Powiązany z branżą retail od ponad 10 lat. W zakresie jego kompetencji leży szeroki wachlarz systemów począwszy od Digital Signage poprzez systemy liczenia klientów, Building Management System (BMS), aż po nowoczesne rozwiązania z zakresu energetyki. Brał udział w tworzeniu rozwiązań technologicznych dla największych centrów handlowych w Polsce. Aktualnie współpracuje z Mayland Real Estate. Od kilkunastu lat czynny dziennikarz technologiczny specjalizujący się w Internet Of Things oraz elektromobilności.

Łukasz Szacherski

Head of Property Solutions Department
SUPREMIS

W firmie SUPREMIS – odpowiada za rozwój i wdrożenia produktów dla branży nieruchomości. Wspiera zarządców, inwestorów i deweloperów z regionu CEE, a wykorzystując sieć partnerską pomaga klientom z innych regionów świata. Doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich piętnastu lat przenosi na budowane produkty. Wykorzystując innowacyjne technologie SAP i strategię bazującą na doświadczeniach użytkownika (SAP UX Strategy) wspólnie z zespołem opracowuje produkty dopasowane do zmieniających się potrzeb branży.

Renata Kinde-Czyż

Prezes Zarządu
Metro Properties

Prezes Zarządu METRO PROPERTIES sp. z o.o., manager łączący operacyjne doświadczenie w branży asset i property management z doświadczeniem w zarządzaniu grupami kapitałowymi. Członek międzynarodowego zespołu zarządzającego w holdingu METRO. Absolwentka uniwersytetu w Gdańsku oraz Oslo z tytułem Master of Business Administration oraz Licencjonowany Zarządca Nieruchomości. Jedna ze statutowych założycielek Polskiej Rady Centrów Handlowych, członkini Rady Strategicznej i Rady Ekspertów Zespołu ds. Nowych Technologii w ramach Retail Institute, od ponad dwudziestu lat kształtuje polski rynek nieruchomości komercyjnych. Aktywna propagatorka nowoczesnych międzynarodowych standardów zarzadzania- zarówno w zakresie zrównoważonego rozwoju jak i standaryzacji procesów zarządzania Centrami Handlowymi.

Z sukcesem zrealizowała szereg procesów inwestycyjnych / dezinwestycyjnych na łącznym portfelu ponad 20 nieruchomości komercyjnych, oraz w ramach Grupy METRO, była odpowiedzialna za wiele procesów restrukturyzacyjnych. Pomyślnie zarządziła bezprecedensową w skali Europy sytuacją kryzysową odzyskania 14 nieruchomości z równoczesnym wynajęciem 11 z nich jednemu, kluczowemu na polskim rynku najemcy, zabezpieczając tym samym interesy firmy oraz jej interesariuszy. Posiada pod opieką w zakresie Property Management, portfel nieruchomości o łącznej powierzchni 460 000 GLA, który odwiedza ponad 60 milionów klientów rocznie, ciesząc się zaufaniem przeszło 800 najemców oraz w zakresie Asset Management 460 000 GLA. Jako aktywny manager tworzy kulturę opartą na wartościach podzielanych przez zespół, co pozwala jej budować angażujące i motywujące środowisko pracy z niezwykle wysokim wskaźnikiem zaangażowania – 84% w 2018 roku. Każdego dnia stara się inspirować i wzmacniać ambicje ludzi, pozwalając im wzrastać. Przez ponad 20 lat w branży nieruchomości zbudowała profesjonalny, silny i stabilny zespół wybitnych ekspertów. Ma opinię pioniera przekraczającego granice poprzez poszukiwanie i wdrażanie wizjonerskiego podejścia we wszystkim, czego się podejmuje. Propagatorka Service Design Thinking, wielbicielka nowych technologii i piękna w każdym aspekcie życia oraz ludzkiej złożoności. Jej znakiem rozpoznawczym jest radość życia.

Danuta Kowalska

Head of Market Research
Metro Properties

Involved in the commercial real estate market for more than 20 years. Responsible for a large scope of analysis and surveys supporting operational activities of METRO PROPERTIES. She holds a Master Degree in Business (ESSEC Business School, France) and a real estate management license.

Od ponad 20 lat związana jest z rynkiem nieruchomości komercyjnych. Odpowiada za szeroki zakres analiz i badań rynkowych wspierających działalność operacyjną METRO PROPERTIES. Posiada tytuł MBA (ESSEC Business School, Francja), jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości.

Jakub Jarczewski

Dyrektor Działu PR i Rozwoju Biznesu
Metro Properties

Warszawiak, Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego i Szkoły Głównej Handlowej, od zawsze blisko związany z marketingiem a od ponad dekady z branżą nieruchomości handlowych. Przez wiele lat zarządzał centrami handlowymi. Wcześniej pracował w firmach telekomunikacyjnych a pierwsze szlify zawodowe zdobywał w Grupie Żywiec na stanowisku Brand Managera gdzie był odpowiedzialny za strategię wdrażania nowych produktów. Od trzech lat stoi za Public Relations METRO PROPERTIES opiekując się wizerunkiem całego portfela nieruchomości handlowych zarządzanych przez spółkę. Wierzy, że budowana latami reputacja jest największą wartością każdego przedsiębiorstwa. Prywatnie kierowca wyścigowy, strzelec sportowy, fan turystyki camperowej i spec od kryzysów.

Urszula Porębska

Dyrektor Działu Marketingu
Metro Properties

Absolwentka wydziału zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Od 20 lat związana z branżą marketingową obiektów komercyjnych. Jako Dyrektor Marketingu w METRO PROPERTIES od 2017 roku odpowiada za strategię i komunikację marketingową centrów handlowych znajdujących się w portfolio firmy. Do swoich największych projektów zalicza stworzenie ogólnopolskiej ligi tanecznej #M1DanceBattle oraz projekt telewizyjny Shopping Queen, którego dwa sezony obejrzało ponad 10 mln widzów. Nieustannie śledzi nowe trendy i wykorzystuje je w budowaniu strategii komunikacji marki M1. Wiele spośród zorganizowanych przez nią projektów zyskało uznanie w branży na rynku polskim jak i międzynarodowym. Prywatnie, dzięki wspinaczce i grze w badmintona, pracuje nad stałym utrzymywaniem wysokiego poziomu adrenaliny.

Magdalena Kowalak

Prezes spółki zarządzającej
Stary Browar

Doktor nauk ekonomicznych, zdobywała doświadczenie zawodowe w branży finansowej i jako doradca firm. Do zespołu poznańskiego centrum dołączyła w 2010 roku, początkowo w roli dyrektora finansowego i członkini zarządu. Od 7 lat samodzielnie stoi na czele zespołu kierującego finansami, leasingiem, administracją, marketingiem i obsługą techniczną Starego Browaru - jednego z najbardziej unikalnych obiektów handlowych w Polsce. Dzięki jej kompetencjom Stary Browar płynnie przeszedł przez proces zmiany właściciela w 2015 roku, kiedy to fundusz DWS Grundbesitz GmbH kupił centrum od jego twórczyni, Grażyny Kulczyk.

Magdalena Kowalak jest cenionym w branży ekspertem w dziedzinie zarządzania obiektami handlowymi. W Starym Browarze odpowiada za strategię, planowanie inwestycji, budżetowanie i negocjacje z kluczowymi kontrahentami, nadzoruje prace pionu leasingu, marketingu, administracji, finansów i technicznego. Jest bezpośrednim liderem 35-osobowego zespołu; odpowiada za pracę ponad 150 pracowników centrum.

Anna Lentowicz

Junior Communications Manager
EPP

Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji. Od początku swojej kariery zawodowej była związana z agencjami PR, w których prowadziła projekty dla wiodących firm i marek, także z obszaru nieruchomości, z zakresu kontaktów z mediami, doradztwa komunikacyjnego, public affairs i CSR, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej, prowadzenia kanałów social media oraz organizacji wydarzeń. Lubi literaturę współczesną i sztukę średniowieczną, podróżuje i poznaje kraje od kuchni, a na rowerze jeździ lepiej niż samochodem.

Dominik Piwek

Dyrektora ds. Marketingu & PR
NEPI ROCKCASTLE

Swoją edukację zdobywał na Uniwersytecie Warszawskim kierunek Socjologia oraz na University of London na kierunku Polityka i Ekonomia Krajów Europy Środkowo- wschodniej. Z marketingiem i reklamą związany od roku 1994. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Publicis, BBDO Worldwide, oraz wydawnictwie Edipresse. Odpowiadał za współtworzenie strategii medialnych, reklamowych i marketingowych m.in. dla takich marek jak Renault, British Airways, Red Bull. Od 2007 roku był związany z firmą METRO properties Sp. z o.o., a następnie z firmą Balmain. Aktualnie obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu & PR w firmie NEPI Rockcastle Poland, gdzie odpowiedzialny jest za zarządzanie działem marketingu oraz za tworzenie i realizację strategii komunikacji reklamowo marketingowej i PR, dla portfolio centrów handlowych zlokalizowanych w Polsce, Węgrzech, Litwie, Czechach i Słowacji.

Educated at the University of Warsaw in the field of Sociology and at the University of London in the field of Politics and Economics of the East European Countries, Dominik Piwek has been involved in marketing and advertising since 1994. He has gained professional experience working for international advertising agencies such as Publicis, BBDO Worldwide and Edipresse publishing house. Being responsible for media, advertising and marketing strategies, Mr Piwek worked for brands such as Renault, British Airways, Red Bull and others. Since 2007 he was associated with the METRO Properties company (M1 shopping centres), to later begin his cooperation with the Balmain. Currently holding the position of Marketing & PR Director at NEPI Rockcastle Poland, Dominik Piwek’s responsibilities include management of the marketing department as well as development and implementation of advertising and marketing communication strategies for NEPI Rockcastle’s shopping centres portfolio in Poland, the Czech Republic, Hungary, Lathuania and Slovakia.

Beata Kokeli

Dyrektor Działu Powierzchni Handlowych
Cushman Wakefield

Beata rozpoczęła karierę w nieruchomościach w latach 90 - tych. Pracowała dla wielu znaczących deweloperów, takich jak CEFIC, francuski inwestor i deweloper związany z grupą BEG, TK Development, gdzie pełniła funkcję Członka Zarządu i odpowiadała za rozwój, leasing, oraz działania marketingowe w firmie. Pracowała także dla Centrum Development & Investments, gdzie pełniła funkcję Członka Zarządu oraz Dyrektora ds. Handlu, gdzie była odpowiedzialna za rozwój i wdrażanie strategii marketingowych i handlowych dla obecnych i przyszłych projektów inwestycyjnych. Obecnie prowadzi Retail Departament w TRIGRANIT.

Beata prowadziła prace koncepcyjne w projektach komercyjnych, przygotowywała analizy rynku, pozycjonowanie, strategie marketingowe i prowadziła wynajem obiektów. Posiada licencję Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami i licencję Zarządcy Nieruchomości.

Agnieszka Oleksyn-Wajda

Dyrektor Instytutu Zrównoważonego Rozwoju
Uczelnia Łazarskiego

Współtwórca i kierownik Akademii Biznesu i Prawa w Sektorze Mody. Twórca i kierownik studiów podyplomowych Prawo Ochrony Środowiska oraz studiów podyplomowych Prawo w Biznesie Nowych Technologii na Uczelni Łazarskiego. Radca prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem w doradztwie w ramach KPMG. Członek grupy roboczej Working Group 6 Promoting broader climate action z ramienia Uczelni Łazarskiego jako organizacji wspierającej Fashion Climate Charter. Członek Rady Nadzorczej Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan oraz członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów. Autorka części raportu opracowanego przez KPMG „Rynek mody w Polsce” 2018 w zakresie edukacji w branży mody oraz „Rynek mody w Polsce” 2019 w zakresie wpływu branży mody na środowisko naturalne. Organizatorka konferencji Fashion Economy, platformy łączącej biznes oraz edukację z administracją centralną.

Newsletter