Eksperci

Rozwój Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji NextGenLab wspierają eksperci związani z branżą retail od kilkunastu lat. Uczestnicy programu Challenger 2.0 poznają ich podczas konferencji inauguracyjnej oraz warsztatów, w trakcie których będą pełnić rolę mentorów dla wybranej grupy roboczej. Ich wiedza, doświadczenie, znajomość branży retail, ale również życzliwość, otwartość i umocowanie w reprezentowanych firmach, będą nieocenionym wsparciem dla spółek technologicznych i start-upów.

Anna Szmeja

CEO
Retail Institute

Absolwentka Politechniki Gdańskiej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, stypendystka na wydziale Handlu i Stosunków Międzynarodowych Universite de Rennes 1 we Francji, jest związana z branżą centrów i sieci handlowych od 2000 roku. Karierę rozpoczynała m.in. w firmach: Decathlon Francja, Apsys Polska i Caelum Development na stanowiskach dyrektora operacyjnego i marketingu. Znana szeroko w branży retail jako założyciel i wieloletni dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych, PRCH. Po 14 latach pracy w PRCH, Anna wraz z grupą ekspertów stworzyła Retail Institute - ośrodek dialogu, badań i analiz dla branży retail. Prywatnie szczęśliwa mama, miłośniczka górskich wędrówek, dobrej literatury i czerwonego wina.

Leszek Sikora

Dyrektor
ECE

Leszek Sikora has been active in the Polish development market since 1999. He joined ECE Projektmanagement in 2005 as a development manager than from June 2011 till September 2013 he was head of development for Poland and proxy. Currently, Mr. Sikora is managing director and member of the board of ECE Projektmanagement Polska.

Agnieszka Tomczak-Tuzińska

Dyrektor ds. Marketingu
APSYS

Dyrektora marketingu w Apsys Polska, absolwentka Politechniki Gdańskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji strategii marketingowych w branży retail. Pracowała między innymi dla Atrium, Caleum Development, CREAM. Obecnie pełni funkcję dyrektora marketingu w Apsys Polska. Ukończyła wydział Zarządzania i Marketingu na Politechnice Gdańskiej, oraz specjalizację finansową w wiodącej wyższej szkole biznesu we Francji: École Supériere de Commerce de Rouen.

Urszula Porębska

Dyrektor Działu Marketingu
Metro Properties

Absolwentka wydziału zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Od 20 lat związana z branżą marketingową obiektów komercyjnych. Jako Dyrektor Marketingu w METRO PROPERTIES od 2017 roku odpowiada za strategię i komunikację marketingową centrów handlowych znajdujących się w portfolio firmy. Do swoich największych projektów zalicza stworzenie ogólnopolskiej ligi tanecznej #M1DanceBattle oraz projekt telewizyjny Shopping Queen, którego dwa sezony obejrzało ponad 10 mln widzów. Nieustannie śledzi nowe trendy i wykorzystuje je w budowaniu strategii komunikacji marki M1. Wiele spośród zorganizowanych przez nią projektów zyskało uznanie w branży na rynku polskim jak i międzynarodowym. Prywatnie, dzięki wspinaczce i grze w badmintona, pracuje nad stałym utrzymywaniem wysokiego poziomu adrenaliny.

Renata Kinde-Czyż

Prezes Zarządu
Metro Properties

Prezes Zarządu METRO PROPERTIES sp. z o.o., manager łączący operacyjne doświadczenie w branży asset i property management z doświadczeniem w zarządzaniu grupami kapitałowymi. Członek międzynarodowego zespołu zarządzającego w holdingu METRO. Absolwentka uniwersytetu w Gdańsku oraz Oslo z tytułem Master of Business Administration oraz Licencjonowany Zarządca Nieruchomości. Jedna ze statutowych założycielek Polskiej Rady Centrów Handlowych, członkini Rady Strategicznej i Rady Ekspertów Zespołu ds. Nowych Technologii w ramach Retail Institute, od ponad dwudziestu lat kształtuje polski rynek nieruchomości komercyjnych. Aktywna propagatorka nowoczesnych międzynarodowych standardów zarzadzania- zarówno w zakresie zrównoważonego rozwoju jak i standaryzacji procesów zarządzania Centrami Handlowymi. Z sukcesem zrealizowała szereg procesów inwestycyjnych / dezinwestycyjnych na łącznym portfelu ponad 20 nieruchomości komercyjnych, oraz w ramach Grupy METRO, była odpowiedzialna za wiele procesów restrukturyzacyjnych. Pomyślnie zarządziła bezprecedensową w skali Europy sytuacją kryzysową odzyskania 14 nieruchomości z równoczesnym wynajęciem 11 z nich jednemu, kluczowemu na polskim rynku najemcy, zabezpieczając tym samym interesy firmy oraz jej interesariuszy. Posiada pod opieką w zakresie Property Management, portfel nieruchomości o łącznej powierzchni 460 000 GLA, który odwiedza ponad 60 milionów klientów rocznie, ciesząc się zaufaniem przeszło 800 najemców oraz w zakresie Asset Management 460 000 GLA. Jako aktywny manager tworzy kulturę opartą na wartościach podzielanych przez zespół, co pozwala jej budować angażujące i motywujące środowisko pracy z niezwykle wysokim wskaźnikiem zaangażowania – 84% w 2018 roku. Każdego dnia stara się inspirować i wzmacniać ambicje ludzi, pozwalając im wzrastać. Przez ponad 20 lat w branży nieruchomości zbudowała profesjonalny, silny i stabilny zespół wybitnych ekspertów. Ma opinię pioniera przekraczającego granice poprzez poszukiwanie i wdrażanie wizjonerskiego podejścia we wszystkim, czego się podejmuje. Propagatorka Service Design Thinking, wielbicielka nowych technologii i piękna w każdym aspekcie życia oraz ludzkiej złożoności. Jej znakiem rozpoznawczym jest radość życia.

Beata Kokeli

Dyrektor Działu Powierzchni Handlowych
Cushman Wakefield

Beata rozpoczęła karierę w nieruchomościach w latach 90 - tych. Pracowała dla wielu znaczących deweloperów, takich jak CEFIC, francuski inwestor i deweloper związany z grupą BEG, TK Development, gdzie pełniła funkcję Członka Zarządu i odpowiadała za rozwój, leasing, oraz działania marketingowe w firmie. Pracowała także dla Centrum Development & Investments, gdzie pełniła funkcję Członka Zarządu oraz Dyrektora ds. Handlu, gdzie była odpowiedzialna za rozwój i wdrażanie strategii marketingowych i handlowych dla obecnych i przyszłych projektów inwestycyjnych. Obecnie prowadzi Retail Departament w TRIGRANIT. Beata prowadziła prace koncepcyjne w projektach komercyjnych, przygotowywała analizy rynku, pozycjonowanie, strategie marketingowe i prowadziła wynajem obiektów. Posiada licencję Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami i licencję Zarządcy Nieruchomości.

Jakub Jarczewski

Dyrektor Działu PR i Rozwoju Biznesu
Metro Properties

Warszawiak, Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego i Szkoły Głównej Handlowej, od zawsze blisko związany z marketingiem a od ponad dekady z branżą nieruchomości handlowych. Przez wiele lat zarządzał centrami handlowymi. Wcześniej pracował w firmach telekomunikacyjnych a pierwsze szlify zawodowe zdobywał w Grupie Żywiec na stanowisku Brand Managera gdzie był odpowiedzialny za strategię wdrażania nowych produktów. Od trzech lat stoi za Public Relations METRO PROPERTIES opiekując się wizerunkiem całego portfela nieruchomości handlowych zarządzanych przez spółkę. Wierzy, że budowana latami reputacja jest największą wartością każdego przedsiębiorstwa. Prywatnie kierowca wyścigowy, strzelec sportowy, fan turystyki camperowej i spec od kryzysów.

Agnieszka Oleksyn-Wajda

Dyrektor Instytutu Zrównoważonego Rozwoju
Uczelnia Łazarskiego

Współtwórca i kierownik Akademii Biznesu i Prawa w Sektorze Mody. Twórca i kierownik studiów podyplomowych Prawo Ochrony Środowiska oraz studiów podyplomowych Prawo w Biznesie Nowych Technologii na Uczelni Łazarskiego. Radca prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem w doradztwie w ramach KPMG. Członek grupy roboczej Working Group 6 Promoting broader climate action z ramienia Uczelni Łazarskiego jako organizacji wspierającej Fashion Climate Charter. Członek Rady Nadzorczej Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan oraz członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów. Autorka części raportu opracowanego przez KPMG „Rynek mody w Polsce” 2018 w zakresie edukacji w branży mody oraz „Rynek mody w Polsce” 2019 w zakresie wpływu branży mody na środowisko naturalne. Organizatorka konferencji Fashion Economy, platformy łączącej biznes oraz edukację z administracją centralną.

Norbert Cała

Konsultant
Mayland Real Estate

Norbert Cała to niezależny konsultant zajmujący się nowymi technologiami w obiektach użyteczności publicznej. Powiązany z branżą retail od ponad 10 lat. W zakresie jego kompetencji leży szeroki wachlarz systemów począwszy od Digital Signage poprzez systemy liczenia klientów, Building Management System (BMS), aż po nowoczesne rozwiązania z zakresu energetyki. Brał udział w tworzeniu rozwiązań technologicznych dla największych centrów handlowych w Polsce. Aktualnie współpracuje z Mayland Real Estate. Od kilkunastu lat czynny dziennikarz technologiczny specjalizujący się w Internet Of Things oraz elektromobilności.

Monika Pyszkowska

Dyrektor Regionalny
ECE

Bio

Magdalena Kowalak

Prezes spółki zarządzającej
Stary Browar

Bio

Olgierd Witkowski

Menadżer ds. Badań Rynku
Mayland Real Estate

Bio

Anna Kosacz

Dyrektor ds. Marketingu
Klepierre Polska

Bio

Newsletter