Innovation Days 2020:
Realizację programu wspierają Partnerzy Merytoryczni i Korporacyjni oraz Eksperci Retail Institute. Sprawdź regulamin programu i aplikuj już dziś!
Po zakończeniu warsztatów Challenger 2.0 zespoły robocze opracują Raport, który podsumowuje najważniejsze wnioski oraz wskaże możliwe udoskonalenia. Opracowanie zostanie zaprezentowane Kapitule Konkursowej, która wybierze najlepsze prace i nagrodzi je! Nagrodą jest możliwość wdrożenia najlepszych rozwiązań w wybranych centrach i sieciach handlowych i czerpanie z tego tytułu korzyści!
Organizator poinformuje zakwalifikowane do programu osoby i firmy drogą mailową. W przypadku dużego zainteresowania programem Organizator zastrzega prawo do zorganizowania indywidualnych lub grupowych spotkań rekrutacyjnych dla studentów, absolwentów i młodych pracowników akademickich. Wszystkie kluczowe dla programu daty i wydarzenia będą komunikowane na stronie programu i/lub w mediach społecznościowych (FB).
W trakcie programu Challenger 2.0 pracować będziemy w oparciu o podejście service design. Przejdziemy przez wszystkie jego etapy: od odkrywania (poznawanie świata retail oraz perspektywy klientów), poprzez definiowanie wyzwania projektowego, szukanie rozwiązań aż po ich prototypowanie i testowanie.
Projektowanie rozpoczyna się od zrozumienia: zarówno biznesu, jak i odbiorców, mających korzystać z rozwiązania. W trakcie 4. pierwszych spotkań podejmiemy szereg działań, które pozwolą nam zagłębić się w oba światy: zdefiniować potrzeby interesariuszy i określić, na które z nich chcemy odpowiedzieć.
Temat spotkania 1: Konferencja Otwarcia Data: środa, 21 października, godz. 15:00-19:00 |
Temat spotkania 2: Wprowadzenie do Design Thinking Data: czwartek, 22 października, godz. 16:00-19:00 |
Temat spotkania 3: Wyzwania projektowe Data: piątek, 23 października, godz. 16:00-19:30 |
Temat spotkania 4: Perspektywa odbiorców Data: czwartek, 29 października, godz. 16:00-19:00 |
Przygotujemy bibliotekę rozwiązań stanowiących odpowiedź na zdefiniowane wyzwania. W trakcie 8 godzin pracy wypracujemy ponad 100 pomysłów, po to by następnie przy wsparciu Mentorów i Ekspertów wybrać te, które będziemy dalej rozwijać.
Temat spotkania 5 i 6: Kreacja Data spotkania 5: środa, 4 listopada, godz. 16:00-19:00 Data spotkania 6: czwartek, 5 listopada, godz. 16:00-20:00 |
To już intensywna praca nad rozwojem pomysłów. Przygotujemy tzw. surowe prototypy rozwiązań, sprawdzimy czy spotkają się one z uznaniem odbiorców, określonych grup docelowych klientów, wprowadzimy niezbędne korekty we współpracy z Mentorami i Ekspertami Retail Institute.
Temat spotkania 7: Konsultacje z Mentorami Data: piątek, 6 listopada, godz. 16:00-18:00 |
Temat spotkania 8: Wprowadzenie do prototypowania Data: poniedziałek, 9 listopada, godz. 16:00-18:00 |
Temat spotkania 9: Podsumowanie testów i pilotaży Data: wtorek, 10 listopada, godz. 16:00-18:00 |
Pracę zakończymy prezentacją wypracowanych koncepcji przed Kapitułą konkursową i Mentorami. Po zapoznaniu się z pracami odbędą się obrady Kapituły Konkursowej, która wybierze Laureatów i Wyróżnionych. Spotkanie 11 to uroczyste (jak na online) ogłoszenie wyników programu Challenger 2.0.
Temat spotkania 10: Prezentacje Prac Projektowych i konkursowych Data: środa, 18 listopada, godz. 15:00 |
Temat spotkania 11: Ogłoszenie Laureatów Programu Challenger 2.0 Data: piątek, 20 listopada, od godz. 16:00 |