W 1665 roku z powodu epidemii dżumy zamknięto Cambridge i odesłano studentów do domów. 23-letni Isaak Newton wrócił na farmę matki i w wolnym czasie wynalazł rachunek różniczkowy. A co Ty i Twoja firma robi w czasie kwarantanny?

Trudno dziś przewidzieć długofalowe skutki epidemii koronawirusa dla gospodarki i handlu. Przecięte zostały łańcuchy produkcji, dostaw, sprzedaży, transportu, spada PKB, na świecie pikuje giełda co świadczy o tym, że wchodzimy w czas recesji gospodarczej. O tym jak będzie głęboka zdecyduje czas trwania epidemii i to jak przedsiębiorcy poradzą sobie z jej skutkami.

Branża handlowa poszukuje innowacji, które pomogą jej odpracować straty. Epidemia zmieniła priorytety, a nowoczesne technologie i rozwiązania są potrzebne by zminimalizować jej skutki. Tym samym startupy, spółki technologiczne i kreatywne zespoły młodych naukowców ze swym nieszablonowym podejściem i unikatowymi projektami, mogą pomóc wielu firmom walczącym dziś o przetrwanie. Nowego podejścia potrzebują zarówno galerie handlowe jak i ich najemcy.

Retail Institute zaprasza spółki start-up oraz technologiczne do włączenia się w prace nad stworzeniem rozwiązań, które przyspieszą wyjście z recesji. Program Tarcza to kategoria, do której możesz zgłosić swój pomysł w każdej chwili. Najciekawsze natychmiast nominujemy i wesprzemy w rozwoju. Tak więc aplikuj już dziś i wdrażaj innowacje w wybranych sieciach i centrach handlowych.